Gjermanishtja në udhëtim - Reisen in Deutsch

Gjermanishtja në udhëtim - Reisen in Deutsch




An welcher Haltestelle soll ich aussteigen? Në cilën ndalesë duhet të zbres?
Bitte geben Sie mir eine Quittung. Më jepni një faturë, ju lutem.
Bitte halten Sie hier an. Ndaloni këtu, ju lutem.
Das ist mein Gepäck. Këto janë bagazhet e mia.
Dies sind meine Koffer. Këto janë valixhet e mia.
Eine Rückfahrkarte bitte. Një biletë vajtje-ardhje, ju lutem.
Es ist sehr heiß hier. Është shumë vapë këtu.
Fährt dieser Bus zu diesem Platz? A shkon ky autobus për atje?
Gibt es hier einen Speisewagen? A ka ndonjë vagon-restorant?
Gibt es irgendwelche Rabatte? A ka ndonjë ulje çmimi?
Haben Sie freie Zimmer? A keni vende të lira?
Hier ist mein Reisepass. Ja ku është pasaporta ime.
Ich bin alleine hier. Unë jam vetëm.

lexo me shume meso gjermanisht

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen