Fjala më e gjatë gjermane

Fjala më e gjatë gjermane me 63 shkonja Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz ka pothuajse një vit që ka dalë nga qarkullimi.

Gjuha gjermane shquhet për fjalët e gjata, kuptimi i kësaj fjale është "rregullorja e delegacionit e monitorimit dhe etiketimit të mishit të viçit"

Sipas fjalorit DUDEN fjala më e gjatë gjemane që është dhe në fjalor është me 36 fjalëKraftfahrzeug-Haftpflichtversicherung që do të thotë "përgjegjësia e siguracionit  të mjetit lëvizës"

Më poshtë është fjala më e gjatë që është përpiluar ndonjëherë me 80 gërma.
Donaudampfschifffahrtselektrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft
"
Shoqata e zyrtarëve vartës të zyrës qendrore menaxhuese, të shërbimeve elektrike të anijeve me avull të Danubit"


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen